#conowego  
2020.05.04

Pora na premierę Mitsubishi Outlander PHEV

Kilka tygodni temu do salonów wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV 2020. To przedstawiciel segmentu typowych SUV-ów, jednak został wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli umożliwia doładowanie z gniazdka.

Pojazd cechuje wyjątkowo niska emisja CO2 na poziomie 46 g/km (pomiar w systemie WLTP). Dodatkowo ma napęd na cztery koła (Super-All Wheel Control), a cały zespół napędowy hybrydowego Outlandera generuje 224 KM. Benzynowy silnik o pojemności 2,4 litra działa w obiegu Atkinsona, czego efektem jest też wyższy moment obrotowy, lepsze przyspieszenie oraz niższe parametry drgań i hałasu.

Mitsubishi Outlander PHEV wykorzystuje zespół napędowy, który nie wymaga zastosowania skrzyni biegów. Samochód może poruszać się w trybie elektrycznym z prędkością do 135 km/h, a zasięgu ma wystarczyć na około 45 kilometrów jazdy (wg WLTP). Z kolei samo ładowanie z gniazdka 230 V ma trwać około 6-7 godzin, natomiast przy użyciu szybkiej ładowarki (CHAdeMO) samochód naładujemy do 80 procent już w 25 minut.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest dostępny w trzech wersjach wyposażenia: Intense, Instyle i Instyle Plus, jednak już wersja podstawowa robi wrażenie. Znajdziemy w niej: tempomat, dwustrefową klimatyzację, LED-owe światła do jazdy dziennej, bezkluczykowy dostęp, podgrzewane przednie siedzenia oraz łopatki przy kierownicy, umożliwiające sterowanie systemem hamowania odzyskowego.

Co ciekawe, wydajność instalacji samochodu pozwala wykorzystać go do zasilania przeciętnego gospodarstwa domowego przez 10 dni, co może być atutem chociażby podczas przerw w dostawie prądu, awarii zasilania czy klęsk żywiołowych.

Za nowego Outlandera w standardowej wersji Intense PHEV zapłacimy około 175 tysięcy złotych.

Zapisz się do newslettera

Bądź z nami o krok przed innymi!
Wszystko o elektromobilności - zapisz się do naszego newslettera, aby być zawsze na bieżąco.